Na reklamy nereaguju, okamžitě je mažu a pisatele blokuju!

Otaku a prasárničky

5. srpna 2010 v 21:10 | Kerria |  Na téma týdne
"To přece zná každý..." Ozývali se fanoušci Anime v komentářích, když se diskutovalo o tomto tématu týdne. Tak co se jim najednou nelíbí?


Anime dnes zná skoro každý. Ovšem ne každý věděl, že ho vlastně zná. Najednou však díky tématu týdne prozřeli a hned se mohli k tématu vyjádřit. Přesně jak fanoušci předpokládali: "To přece zná každý." Najednou se to však skalním fanouškům Anime nelíbí.

Na hlavy těch, kteří kouzlu anime dosud nepropadli, se začaly snášet hromy a blesky. Proč píší jen o Pokémonech? Vždyť je spousta jiných a lepších Anime. Nebo proč píší jen o Hentai? Někteří Otaku (= fanoušek Anime) dokonce protestují slovy, že: "Hentai není skutečné Anime".

A to mě zaujalo. Prasárničky klu+kluk (Jaoi) nebo holka+holka (Juri) jsou u Otaku poměrně v oblibě. Zatímco prasárničky kluk+holka, které zachycuje žánr hentai, jsou na černé listině a žádný opravdový Otaku by se na to nedíval. To fakt nechápu.

Ale když jsem se trošku více po internetu porozhlédla, zjistila jsem že Otaku je vlastně v překladu něco jako blázen. Teď už to do sebe všechno zapadá. Aha, už chápu...

(k tématu týdne: Anime)
 

15 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Tereza Matoušková Tereza Matoušková | E-mail | Web | 5. srpna 2010 v 21:29 | Reagovat

V anime se nevyznám a tak se vyjadřovat nebudu. Jen si také myslím, že mezi prasárničkami homosexuálními a heterosexuálními není žádný rozdíl. Ale to už jsme řešili, když jsme psali články o homosexualitě. ;-)

2 Ina Ina | Web | 5. srpna 2010 v 21:36 | Reagovat

Super napsaný. Nevyjadřuju se k tématu, ale celou dobu jsem si myslela něco podobného. Takže díky za zdravý názor, neb se pokládám za zdravou a nikoli za debila, jak jsem si po přečtení několika příspěvků připadala.

3 kaja-chan kaja-chan | Web | 5. srpna 2010 v 21:38 | Reagovat

otaku se v Japonsku říká prostě velkým nadšencům, myslím. ne až tak lichotivě.
Já nepopírám, že hentai je žánr, nicméně ho nemám až tak v oblibě. :-D

4 kaja-chan kaja-chan | Web | 5. srpna 2010 v 21:39 | Reagovat

a kvůli anime je tu bitva jak kvůli twiglight, chjo.

5 manga-sekai manga-sekai | Web | 5. srpna 2010 v 21:45 | Reagovat

Žánr Yaoi a Yuri není nic divného. Jde o normální romatické příběhy mezi muži a ženami, ale pokud se to někomu nelíbí, tak romantických příběhů kluk+holka je také spousta.
To s tím hentai je dost úsměvné. Hentai je určené dospělým, které tenhle žánr porna zajímá a né milovníkům anime.

6 Arcana Arcana | Web | 5. srpna 2010 v 21:47 | Reagovat

Ó, velmi hezké :-D

A najednou se jim to nelíbí...

7 Anií ×)* Anií ×)* | Web | 5. srpna 2010 v 21:47 | Reagovat

Parádně vyjádřený. :)) Četla jsem moc článků, a ve většině to stejný. - Smrt těm, co nemají anime rádi.. (řečeno ironicky) :DD

[2]: I já si tak připadala, po tomhle článku mě to přešlo :))

8 kerria kerria | Web | 5. srpna 2010 v 21:49 | Reagovat

[5]: Měl/a by sis doplnit vzdělání, co se týče Anime: Jaoi/Juri je zaměřené na sex, na romantickou lásku je Šónen-ai/Šódžo-ai.

9 Sikar Sikar | Web | 5. srpna 2010 v 21:53 | Reagovat

[8]: Řekla paní Wikipedie. Takovéhle škatulkování od někoho, kdo nic neviděl z první ruky je... směšné. Yaoi a Yuri není zaměřené na sex, ale pouze ho navíc obsahují, někdy dokonce ne nutně explicitně ukázaný.

10 Miki Miki | Web | 5. srpna 2010 v 21:53 | Reagovat

[8]: jak já bych zabíjela za český přepis :-D

11 kaja-chan kaja-chan | Web | 5. srpna 2010 v 21:55 | Reagovat

[10]: a anglický je lepší? pouze více vžitý.
(a jo, mám ho taky radši xDD)

12 Miki Miki | Web | 5. srpna 2010 v 21:55 | Reagovat

Tak co se jim najednou nelíbí?
heh, řekla bych to, že nás někteří úráží :) jako ty :)

13 Sikar Sikar | Web | 5. srpna 2010 v 21:56 | Reagovat

Ostatně yaoi nebo yuri není žádné porno, spíš bych ho označil za erotický film. Je to normální příběh, v němž se prostě objeví nějaká ta sexuální scéna, přičemž klidně stačí dvě za celý film.

14 Miki Miki | Web | 5. srpna 2010 v 21:57 | Reagovat

[11]: rozhodně nevypadá tak blbě xDD

15 kaja-chan kaja-chan | Web | 5. srpna 2010 v 21:59 | Reagovat

[14]: hm.. to záleží na způsobu.

16 Colleen Colleen | 5. srpna 2010 v 22:03 | Reagovat

[8]: Promiň, ale musím reagovat. I yaoi/yuri je o vztahu jen s tím, že se do toho přidá sex a je zaměřeno na publikum 18+ (v yaoi anime existuje jen velmi málo příběhů, které by byly jen o sexu. V manze je to jiná, ale o té ty se nebavíš). V shounen ai/shoujo ai dojde jen k polibku, případně k sexu mimo scénu a je směřováno i pro mladší divačky/diváky.

Tvůj názor na anime jako celek ti neberu, každý máme vlastní zájmy, každému se líbí něco jiného, ale osobně si myslím, že psát o tom, o čem nemáš ponětí, je trochu nesmyslné. Kdybys nějaké to yaoi viděla, zjistila bys, že k nějakým prasárničkám to má opravdu daleko (jsou výjimky). Jsou to příběhy, kde se prostě objeví i sex (a ve většině případů, hlavně v těch nových, *nic* nevidíš. Používají cenzuru typu "dobře umístěná noha").

17 manga-sekai manga-sekai | Web | 5. srpna 2010 v 22:04 | Reagovat

[8]: Já jsem to neřekl špatně. Normálně je mnohem užívanější výraz Yaoi a Yuri a to i pro Shoujo-ai. Ono vy si představíte hned mangu, kde je jenom sex. Občas se objeví v těchto mangá nahá scéna, ale to je normální věc a nemá to žádnou rovinu hentai.
Yaoi a Yuri nemá s Hentai nic společného. Pouze je v příběhu více líbání, držení za ruce a občas i nahá scéna, ale pak to logicky je pro starší čtenáře i tak jde asi od tři stránky ze 150 většinou.

18 kerria kerria | Web | 5. srpna 2010 v 22:06 | Reagovat

Dělám si názor na základě dostupných informací. :-D

19 Sikar Sikar | Web | 5. srpna 2010 v 22:09 | Reagovat

[18]: Ano? Ale anime je dostupné, kolik jsi ho viděla, aby sis udělala objektivní názor?

20 ♥♥SinulQa♥♥ ♥♥SinulQa♥♥ | Web | 5. srpna 2010 v 22:11 | Reagovat

Tvoj názor není veľmi presný a jak vidím nemáš veľmi pravdivé infoško ;-) .

21 kaja-chan kaja-chan | Web | 5. srpna 2010 v 22:13 | Reagovat

[19]: Tak tak.-

22 kerria kerria | Web | 5. srpna 2010 v 22:13 | Reagovat

[19]: Jsi tak hluboce přesvědčen, že názory fanoušků Anime jsou objektivní?

Mě se zdá, že jsou stejně objektivní, jako názory kteréhokoliv závisláka na předmět své závislosti.

23 manga-sekai manga-sekai | Web | 5. srpna 2010 v 22:17 | Reagovat

[22]: Opravdu vtipné. My, kteří čteme Yaoi a Yuri vůbec nevím, co v nich je. Ale vy rozhodně víte, že v nich jde o sex.

24 kaja-chan kaja-chan | Web | 5. srpna 2010 v 22:17 | Reagovat

[22]: Asi myslí, že pokud s tím nemáš lepší zkušenost, nemůžeš úplně přesně vědět "vo co gou"

25 Sikar Sikar | Web | 5. srpna 2010 v 22:19 | Reagovat

[22]: Neříkám, že jsou objektivní názory zarytých fanoušků, ale rozhodně není objektivní názor někoho, kdo si někde na netu přečetl pár stručných článků. Objektivní názor na cokoliv si vytvořím tak, že danou věc poznám. Kdybych například nikdy nebyl v Itálii, těžko bych psal o tom, jak tam je. Než se rozhodnu o něčem psát, je dobré si něco zjistit nejen o tom, ale také se seznámit přímo s tím.
Jak vidno, se žánrem jsi se nesetkala, jinak neděláš machra, že víš o čem je jaký žánr.
Tenhle článek je prostě ryze pro upoutání negativní pozornosti, jinak to nevidím.

26 kerria kerria | Web | 5. srpna 2010 v 22:20 | Reagovat

[24]: Aha, takže podle stejné logiky: Abys mohla říct vlastní názor např. na drogy, měla by sis napřed párkrát šlehnout?

27 maglaiz maglaiz | Web | 5. srpna 2010 v 22:20 | Reagovat

velmi dobře napsáno ;-)

28 Angelika <333 Angelika <333 | E-mail | Web | 5. srpna 2010 v 22:21 | Reagovat

Já se teda v anime nevyznám, ale napsala jsi to skvěle. Líbí se mi to. :-)

29 manga-sekai manga-sekai | Web | 5. srpna 2010 v 22:21 | Reagovat

[25]: Lépe bych to nenapsal.

30 Sikar Sikar | Web | 5. srpna 2010 v 22:22 | Reagovat

[26]: Ano, a pokud nejsi Hitler, nevíš jaké to je být diktátorem, vytáhni ještě jednu podobnou analogii a já tu zaplesám blahem nad tímhle epesním případem...

31 kerria kerria | Web | 5. srpna 2010 v 22:22 | Reagovat

[25]: V tom případě zřejmě většina fanoušků Anime osobně navštívila Japonsko a proto o něm objektivně píší v komentářích k negativním článkům.

32 kaja-chan kaja-chan | Web | 5. srpna 2010 v 22:23 | Reagovat

[26]: ne, ale třeba se taky poptat na něco někoho zainterosovaného - ne jen jednoho.
Správné je taky řešit druh otázek a komu je pokládáš.. Já Naruta v životě horlivě nesledovala, jen pár anime jsem viděla celá, ale za tři roky snad můžu něco vědět. ne?

33 manga-sekai manga-sekai | Web | 5. srpna 2010 v 22:24 | Reagovat

[26]: Ve skutečnosti žádný názor není objektivní. Nicméně vždy jsou více objektivní lidé, kteří se s problémem setkali. Nevím proč by měl být názor někoho, kdo Yaoi četl méně objektivní než někoho kdo používá wiki.

34 Sikar Sikar | Web | 5. srpna 2010 v 22:24 | Reagovat

[31]: Ignorace. Tohle jsou doopravdy "argumenty". Pokud tohle už fakt cílená buzerace, tak už nic jiného.

35 manga-sekai manga-sekai | Web | 5. srpna 2010 v 22:27 | Reagovat

[34]: Pak, že jsou Otaku blázni.

36 kerria kerria | Web | 5. srpna 2010 v 22:31 | Reagovat

[34]: Sorry, ale tohle je můj blog.

Ještě jednou: Abych teda mohla mít názor na Anime, musím jich pár vidět. Názor na Japonsko a Japonce (nebo cokoliv jiného) si můžu klidně udělat podle "jedna paní povídala..."

Chápu to správně?

37 Sikar Sikar | Web | 5. srpna 2010 v 22:34 | Reagovat

[36]: sčítáš jabka a hrušky.
zdejší argumentaci dávám malé ocenění
http://dojicky.sweb.cz/znamka-ubohosti.jpg

38 kaja-chan kaja-chan | Web | 5. srpna 2010 v 22:35 | Reagovat

[36]: Lepší je těch paní víc. Obzvlášť, pokud přibalí i hezkého chlapce.

39 manga-sekai manga-sekai | Web | 5. srpna 2010 v 22:41 | Reagovat

[34]: Víte vaše dva články a dva články od Malkiel Heterokláda jsou čírá demagogie. Vaše předsudky a pár informacích, které splétáte dohromady mě opravdu iritují.
Názor může mít kdokoliv na cokoliv, ale je rozdíl v tom, co ho ovlivňuje a podle čeho posuzuje. Jestli myslíte, že tomu rozumíte, tak vás v tom mile rád nechám.

Nicméně si moc přeju aby někdy lidí více o něčem četli a méně psali.

40 Zelená kachna se svítícím broukem na hlavě Zelená kachna se svítícím broukem na hlavě | Web | 5. srpna 2010 v 22:41 | Reagovat

Teda, teda... tohle nepochopím, ani kdybych si přečetla nějakou encyklopedii  O_O

41 Sikar Sikar | Web | 5. srpna 2010 v 22:44 | Reagovat

[39]: vždyť to stejně dělají jen pro zviditelnění, tak co...

42 kerria kerria | Web | 5. srpna 2010 v 22:45 | Reagovat

[39]: Budeš se muset smířit s tím, že ke spoustě věcí se vyjadřují i lidé, kteří tomu nerozumí.
Já si přečetla skoro všechny články na současné téma týdne. Myslím, že jsem četla dost. Ovlivnili mě především fanoušci Anime a jejich úžasné články. Už se tedy smím vyjádřit?

43 Sikar Sikar | Web | 5. srpna 2010 v 22:49 | Reagovat

[42]: dotaz - až se bude probírat jiné celkem specifické téma, na které se vyrojí spousta úžasných článků, můžeme tu opět čekat negativní článek bez ohledu na to, co o tématu pisatelka ví?

44 manga-sekai manga-sekai | Web | 5. srpna 2010 v 22:54 | Reagovat

[42]: Tady nejde o to s čím se mám smířit. Je to váš blog a máte právo dávat sem články. Jelikož tu jsou komentáře, tak mám možnost na vaše názory reagovat.

45 manga-sekai manga-sekai | Web | 5. srpna 2010 v 22:56 | Reagovat

[42]: Jedna věc mě opravdu zajímá. Kde jste vzala, že Yaoi a Yuri jsou o prasárníčkách mezi holka+holka a kluk+kluk. Vážně by mě zajímalo, který zdroj to takhle formuloval?

46 kerria kerria | Web | 5. srpna 2010 v 23:08 | Reagovat

[43]: Uvidíme....

[45]: Zkus třeba Widipedii

47 kerria kerria | Web | 5. srpna 2010 v 23:09 | Reagovat

[46]: sorry: Wikipedii

48 Sikar Sikar | Web | 5. srpna 2010 v 23:09 | Reagovat

[46]: dobrá, vím kam nechodit na nová témata týdne...adijé

49 manga-sekai manga-sekai | Web | 5. srpna 2010 v 23:18 | Reagovat

[47]: No malinko snad i chápu, jak jste k tomu došla, ale není to pravda. Ono je podstatné, jakou má ten lesbický obsah formu a to někdo, kdo nečetl Yuri mangu nemůže vědět.
Nevím jestli by někoho, kdo chce vidět lesbické obrázky bavilo stopadesát stránek randění, aby viděl pět stránek lesbického aktu, který je většinou tak zobrazen, že více jak poprsí nebude vidět.

50 Já | Web | 5. srpna 2010 v 23:38 | Reagovat

Nechápu, proč je yaoi a yuri až od osmnácti. Chtěla jsem si přečíst nějakou "pěknou povídku" a všude bylo +18....grrr!
Mě už nezkazíte ničím...já už zkažená jsem...:D

51 TsuchiKim TsuchiKim | Web | 5. srpna 2010 v 23:49 | Reagovat

já jsem fanoušek anime, ne Otaku, ale fanoušek, respektive dalo by se i říct, že jsem Otaku, ale je to hanlivý výraz, i když je pravda, že dnešní otaku si to neuvědomují, nebo jim to nevadí
ale to jsem nechtěla psát :-)
když někdo nesouhlasí s tím, že anime je pěkné, nevadí mi to, pokud to nezačne používat ve spojení anime=pro malé děti nebo anime=hentai, většina z nich nikdy nic neviděla, případně pokémony, nebo Naruta z jetixu :-(
co se týče prasárniček, nikdo nemá nic proti kluk+holka, je to spíš tím že v hentaii tvoří sex 95% příběhu, kdežto v yaoii takových 10-30% (a to je jen můj odhad), doporučovala bych ti na nějaké kouknout, třeba Kirepapa, v prvním OVA je sexuální scéna asi 10-20 vteřin a v druhém OVA kolem 30ti vteřin a to je ještě jenom odhad, protože oni mají v oblibě se pořád vykecávat, i při sexu :D
+ kdyby tě náhodou nějaký pojmy, jako třeba anime, otaku nebo yaoi/shonen-ai zajímali, koukni třeba ke mě k definicích, myslím, že když na to koukneš na wiki a pohledem zaujatým, bude to lepší ;-) (i když uznávám, že nějaký věci jsem z tety Wiki taky čerpala :D)

52 TsuchiKim TsuchiKim | Web | 5. srpna 2010 v 23:51 | Reagovat

[50]: ono to možná bude tím, že pornografie je až od 18ti :D jediná věc, kterou nechápu, sex můžeš mít od 15ti, ale koukat na to až od 18ti :D

53 Malkiel Heterokláda Malkiel Heterokláda | 6. srpna 2010 v 0:04 | Reagovat

Já bych řekl, že v hentai se ani zdaleka nejedná o formu kluk+holka, neboť se tam pohybuje i mnoho zvířat a podivných oblud, vepřem domácím počínaje a chobotnicí konče. ;-)

54 Mami Mami | Web | 6. srpna 2010 v 0:57 | Reagovat

[53]: Přesně to jsem chtěla také napsat. Sice nejsem znalec všelikého hentai, ale dočetla jsem se, že mužské přirození je zde úmyslně nahrazováno různými chapadly, právě proto, že zobrazovat jej v přirozené podobě je či bylo v jp zakázáno.

55 Mami Mami | Web | 6. srpna 2010 v 1:08 | Reagovat

Vyjímečně se musím příznivců Jaoi a Juri zastat. Romantické příběhy s pouhými náznaky toho, co mi dospělí mnohdy již tak nevnímáme, neboť jsme již mnohdy citově otupělí, je pro náctileté čtenáře/diváky daleko nabitější a více vzrušující než stovky odporných chapadel, které tyto animované roztomilé mrkačky v krátkých sukničkách spíše ponižují.

56 Malkiel Heterokláda Malkiel Heterokláda | 6. srpna 2010 v 4:55 | Reagovat

[54]: Mně osobně připadají ta chapadla perverznější a úchylnější, než kdyby tam bylo to co tam má být. A nikdo mi nevymluví, že Japonci jsou pervezní. A je úplně jedno, že prý mají sex až po svatbě. To je pokrytectví. Stačí se podívat na jakékoliv hentai. To vysoce předčí všechny praktiky "zkaženého" západního světa. Líbí se mi, jak tady skalní obhájci licitují o procentech sexu obsažených v různých odvětví anime. Jako by na tom záleželo. Buď tam sex je, tudíž je to erotické a nebo tam sex není, erotické to tedy není. To je jako kdyby se odsouzený u soudu obhajoval: "Ano, znásilnil jsem ji, ale málo. Asi jen tak na třicet procent a bylo to romantické. Ale než jsem se k tomu znásilnění dostal, tak to dlouho trvalo a bylo to nezáživné." :D

57 Tiska Tiska | Web | 6. srpna 2010 v 14:40 | Reagovat

Já věděla, že toto téma týdne nebude dělat dobrotu :D Napsat křivé slovo proti anime je jako ironicky vychvalovat twilight nebo  Miley Cyrus :D

Myslím, že také nám, kterým se anime bláznovství vyhýbá, by měl být přenechán jistý prostor (na našich osobních blozích) pro vyjádření názoru. Také pohled člověka, který se nezajímá, je pořád pohled na věc. Ovšem z jiného úhlu. Abychom se dočetli pouze článků od zainteresovaných pisálků, to by bylo o ničem.. jako žít v dokonalém světě... žádné vzrůšo :D

58 TsuchiKim TsuchiKim | Web | 7. srpna 2010 v 15:01 | Reagovat

[56]: ale ona tady mluví o prasárničkách, které zcela ztotožňuje v jedno, to je jako kdybys řekl že Elfen Lied a Vampire Knight jsou krváky, EL je typický krvák, kde skoro není nic jiného než krev a VK je o romantika o upírech, kde když uvidíš krev, je to skoro zázrak, můžeš tedy říct, že jsou obě anime krváky nevhodné pod 18?

59 Dyamirity Dyamirity | Web | 27. listopadu 2010 v 19:24 | Reagovat

Přečetla jsem prvních patnáct komentářů, ale pak mě to přestalo bavit. Původně jsem chtěla přečíst všechny, abych se ujistila, že tam někde není to, co chci psát já, ale kašlu na to. A tady je můj názor (Enjoy it, komu se to nelíbí, ať... však vy ten zbytek znáte..)
JSEM OTAKU A YAOISTK A JSEM NA TO HRDÁ! A nemluvím jenom za sebe! Mluvím i za jiné yaoistky. Možná si o nás obyčejní smrtelníci můžou myslet, že jsme divné, úchylné, zvrácené, zvrhlé,... (doplňte jakékoliv další podobné slovo podle své chuti), ale tohle je náš způsob života! Hentai není otaku komunitou zavrhované. Jen když se člověk dívá na yaoi (Kvík!), možná si nepřipadá jako takový úchyl. Ale třeba já yaoi miluju a ať si říká kdo chce, co chce, nevymluvíte nám to. Nerozumíte tomu. Tečka.
Mimochodem,slovo otaku znamená u japonců skoro urážku pro ty, co žijí jen anime. My zápaďáci jsme si to slovo přezali jako označení skalního fanouška. I když je fakt, že dneska už si otaku říká každý trouba, co viděl pár dílů česky předabovaného Naruta.
Dyamirity končí. Jen si nasbírejte kameny a pusťte se do mě, vy hyeny!

60 Nosferatu Psiren, blahé paměti Nosferatu Psiren, blahé paměti | E-mail | Web | 27. listopadu 2010 v 20:14 | Reagovat

co to je za kydy tvl

61 Nosferatu Psiren, blahé paměti Nosferatu Psiren, blahé paměti | E-mail | Web | 27. listopadu 2010 v 20:23 | Reagovat

když někomu řeknu anime, vybaví si hned sex a holky s velkejma očima a ještě většíma kozama. A i kdybych na hentai koukala- normální porno s živejma lidma je něco lepšího?
Zas z nás dělaj úchylný debily. Nakašlat.

62 KadetJaina KadetJaina | Web | 27. listopadu 2010 v 20:42 | Reagovat

Musim nesouhlasit XD. Ale nejen s tebou, ale i s těmi fanoušky, o kterých píšeš.
Pokémon je anime, anime pro děti, dobře, otaku se vztekaj, když někdo řekne, že anime=pokémon, ale musej se smířit s tím, že je to prostě jedno z těch anime pro děti.
Yaoi/Yuri Shonen ai/Shojo ai bejvaj romanťárny, Hentai většinou prostě porno akorát kreslený, je v tom rozdíl, proto někteří fanoušci Hentai neberou (ačkoliv myslím, že na něm taky není nic špatného.)
A co se výrazu otaku týče... Znamená to šílenec, blázen do něčeho, naprostej cvok a v japonsku je to bráno jako druh nadávky, ale ve světě je to hodně profláklé, takže otaku je pořád otaku.

63 Kerria Kerria | Web | 28. listopadu 2010 v 19:16 | Reagovat

[59]: Moje reakce jsou na tvém blogu:
http://shi-t.blog.cz/1011/nairitovana-yaoistka-a-otaku-bojte-se

[60]:[61]: Bohužel způsob tvého vyjadřování mě nepřesvědčil, že bych měla svůj názor na fanoušky anime nějak výrazně přehodnocovat.

[62]: Souhlasím s tebou. Bohužel někteří fanoušci anime se nějak nedokázali smířit s tímto faktem ani s tím, že v rámci tématu týdne si na tyto věci spousta lidí vzpomněla.

64 GiraUsugurai GiraUsugurai | 28. listopadu 2010 v 21:27 | Reagovat

Já osobně souhlasím s Dyamiriti ohledně toho, že dneska si už otaku fakt říká každý. Nepopírám že díky Animaxu (i když to je kvalita fakt na houby a spíš se vyplatí koukat v originále s cz nebo eng titulky)zná anime spoustu lidí i když neví jak se to vlastně jmenuje ale to ještě neznamená že ví o co go. Proboha lidi vzpamatujte se... Pomlouváte tu věci o kterých skoro nic nevíte- přestože mi to tak nějak připadá přirozený. Lidi dycky souděj dřív než myslej. A co se týče yaoi, yuri a hentai- pokud vím, spoustě otaku je tohle prostě volný. Buď to vyznávaj a nebo to prostě nechávaj plavat a nehlásí se k tomu. Ohledně hentai... To zná i spousta lidí který nemaj o anime/manga ani ponětí. Běžně to čtou a neřeší, stejně tak yuri. V dnešní společnosti tak obecně- alespoň dle mého názoru- jsou dost povolený hranice. Zvláštní ale je že hentai a yuri jsou příjmány docela s klidem- jako kdyby to bylo naprosto normální. Jakmile se ale řekne yaoi, hned je oheň na střeše- Nebudu se tajit tím, že jsem yaoistka (taky jsem na to patřičně HRDÁ!!). Ostatně jsem to byla já, kdo k tomu Dyamiriti přived. Docela mě štve že ještě v dnešní době všichni tak strašně nesnáší gaye. Nechápu co proti nim všicky máte a neříkejte že tu jen prázdně žvatlám. Mám kámoše kterej je na kluky a vidím co mu ve škole dělaj. Rvát se za něj s partičkama imbecilních hovad který si myslej jak to z něj vytlučou se pro mě stalo tvz. "denním chlebem. Někdy tenhle divnej svět nechápu. Každopádně konec žvástů, jen jsem vám sem chtěla vrazit pár mejch názorů tak papa, bytosti na bázi uhlíku. Vaše Gir- chan.

65 KadetJaina KadetJaina | Web | 28. listopadu 2010 v 21:43 | Reagovat

[63]: A taky do budoucna nedokážou. Drží se to nad fanoušky jako smrad a dlouho bude :). Nezbývá než se s tím smířit - pro nás fanoušky je to jen boj s větrnými mlýny a nic s tím neuděláme. Jenomže ti co se nesmíří prostě budou vždycky útočit na články těch, co o tématu nic neví nebo ví jen málo.
Bludnej kruh, tak to je a bude.

[64]: Co se týše těch lidí, kteří nepřijmají homosexuály a ještě je šikanují Gir, ty bych stavěla ke zdi :).

66 Dyamirity Dyamirity | Web | 29. listopadu 2010 v 15:50 | Reagovat

[65]: Ochraňování Giry je někdy na dlouhý lokte. Já se poslední rok pokouším z ní v očích spolužáků osekat tu vrstvu úchyláren, kterou na ní vidí. (pracuji nenápadně)

[64]: Dodneška nevím, jestli tě za přivedení k yaoi mám větší chuť nakopat do zadku nebo ti poděkovat =D

67 Mao~Kuro Ookami Mao~Kuro Ookami | Web | 29. listopadu 2010 v 22:17 | Reagovat

Fakt nevím zda má cenu se k tomuto vyjadřovat... přijde mi spíš, že seš prostě zatvrzelá a nechceš si přiznat, že o tom víme víc a ty nás zkrátka jen urážíš...
Já všehovšudy viděla jen shounen ai... jo líbilo... k yaoi a už vůbec k hentai jsem se nikdy moc nedostala...
Je mi to trochu proti srsti, ale hned kvůli tomu neurážím i když mám záporný názor...
Jsou lidé kterým se to líbí... myslím, že problémem těhle "antiotaku" je spíš to, že nevyjadřují svůj názor, ale prostě nás napadají... (a my potom napadáme je a ocitneme se tam, kde jsme teď...)

Tohle téma týdne se vyvedlo z důvodu, že se objeví dost dobrých článků na ujasnění (pokud je podobné téma) a nevyvedlo, protože se ozývají i ti, co o tom neví a šíří bludy, pomluvy a články jako je tento...

68 Fingusa Nanatsuyoru Fingusa Nanatsuyoru | E-mail | Web | 29. listopadu 2010 v 23:18 | Reagovat

Zdravím
Zastupuji tady skupinu lidí, takzvaných Otaku, které jsi označila za blázny jen kvůli japonskému významu daného slova a své očividné zaujosti v daném tématu.
Ok první věc, Měl bych tě opravit. Když už hážeš rozumy na překlady slov, tak alespoň napiš Juri ve tvaru Yuri a Jaoi ve tvaru Yaoi, ukazuješ tím nížší inteligenci své rodové linie a vážně to znehodnotí kvalitu článku (která je už tak velice nízká).
Za druhé, jsem jeden z "ačkových" otaku a doopravdy si nemyslím, že hentai je brak... vážně nevíš o čem mluvíš. Je mnoho velice kvalitních hentai titulů nebo hentai doujinů, které mají příběhové linky komplikovanější, než cokoliv dokáže váš lehce-nedonošený mozek pojmout.
Sečteno a potvrzeno, přestaňte s takovými články, protože děláte ostudu nejen sobě, ale i nám a celému národu... vlastně by jste se měla vydat k nějaké hoře a tam ukončit svůj očividně nedůležitý a vysoce zbytečný život... pomůžete tak sobě i druhým.
Děkuji, Fingusa.

69 Dyamirity Dyamirity | Web | 2. prosince 2010 v 15:59 | Reagovat

[68]: Jáj, rulez, Fingusa! =D

70 Kakashi sensei Kakashi sensei | Web | 4. prosince 2010 v 10:59 | Reagovat

Při čtení týhle komentářový hádky jsem se opravdu hodě pobavila. Dattebayo!!! :D
Taky jsem Otaku a Yaoistka (a nestydím se za to) ale některý názory jsou vážně šílený... Nikomu neberu co si o anime myslí, zvlášť když si o něm čte na "nejdůvěryhodnějším serveru světa" čímž samozřejmě myslí  tetku Wiki, do který s prominutím může přidávat informace, kde jakej blbec. Každej má právo v tomhle demokratickým státě, se svobodou prjevu a tisku, vyjádřit svůj názor. Ale jak už tady někteří přede mnou radili, nejlepší by bylo, kdyby ti, co o anime ví úplný prdlajs zkoukli alespoň jedno. A tím nemyslím Pokemony, Digimony nebo bayblady, který každej zná z telky.
Co mě v týhle hádce dostalo do kolen byla přestřelka na téma Yaoi/Yuri a Hentai... Oja lidi, kvůli tomuhle se naštvat? To mě pojeď...každej jsme přece jinej. Co se líbí mě se nemusí líbit tobě... tak mi to nekritizuj a já nebudu kritizovat to, co máš rád ty... nemyslíte, že by to takhle bylo lepší??? ;-)
Toť můj skromný názor...

71 Adiira Adiira | Web | 23. prosince 2010 v 15:13 | Reagovat

Yaoi a Yuri je možná dost oblíbené, Hentai se jako Anime počítá, a já anime miluju. Ovšem s malou výjimkou toho Yaoi a Shounen-ai. Protože když si takovej hajzl Seme předělává chudáčka kluka na svojeho Uke, tak to se mi nelíbí. A hlavně když Yaoistky párují někoho, o kom víme (jistě nebo jen náznakově), že je to normální hetero, tak to by člověk vraždil. Jednu Yaoistku znám a věčně se s ní na tohle téma hádám. Ona má jen jeden ubohý argument, ktrým mně ale vždycky přebije- že ti kluci nemají vypadat jak holky, že je to jejich blbost.

72 Betty^^ Betty^^ | Web | 30. prosince 2010 v 18:38 | Reagovat

Tenhle článek je jedna velká blbost. V životě jsem neviděla nějakého otaku, který by označil hentai jako něco na co se žádný správný otaku nekouká.

73 Kerria Kerria | Web | 30. prosince 2010 v 19:19 | Reagovat

[72]: Nevím, jestli to někde skutečně zaznělo tak doslova, ale ve výsledku tak vyznívá mnoho rozhořčených komentářů u různých článků.

74 Misa~Ai Ookami Misa~Ai Ookami | Web | 8. ledna 2011 v 23:26 | Reagovat

[26]: podstatě ano, jak můžeš vědět jaké to je, když si to nikdy nezkusila a naví, vyjímka podvrzuje pravidlo.
Navíc si jen tak říkám, že jediný blázen jsi tady ty, už jen ty české přepisy bijí do očí a co teprve ten článek. Nic proti, ale už větší inteligenci má prvák na základce. Teda, alespoň my a některé další třídy jsme si něco ověřovali a ověřujem do teď jestli to tak fakt je, ať už se jedná o drby (ženská, která říká, že nepomlouvá lže! :P) nebo něco do školy či jen tak z cesty, asi by jsi to měla taky udělat a porkázat nám laskavost s tím, že se do nás nebudeš sprominutím srat. A jen tak mimo věc, v yaoi a yuri jde i o vztach, kdežto v hentai jde jen někoho ojet a proto existuje i málo podvědomě roššířený název hentai yaoi a hentai yuri, víme?

75 Nosferatu Psiren, blahé paměti Nosferatu Psiren, blahé paměti | E-mail | Web | 26. května 2011 v 15:25 | Reagovat

moje vyjadřování nepřesvědčilo xD

76 lanthara lanthara | 30. září 2011 v 18:52 | Reagovat

[71]: proč vraždit? to, že si do teď začínal jen z holkama neznamená, že nemůže být bi XD a je  to jejich blbost, že tak vypadaj XD

[46]: wikipedie kouzelné slůvko kterým se ohání kde kdo jako spolehlivým zdrojem aniž by věděl o mnoha defektech např: jednu dobu bylo na ČESKÉ wikipedii u ČESKÉ REPUBLIKY napsáno, že má celých 5 000 000 obyvatel
a případů je víc protože jak již bylo řečeno na wikipedii může psát každej debil
prosím slibte mi, že pro příště zkusíte jiný hlavní zdroj informací

jinak jsem na stejné lodi jako Dyamirity a spol. a jsem na to patřičně hrdá XD

77 Kerria Kerria | Web | 30. září 2011 v 19:28 | Reagovat

[76]: Pokud mi doporučíš nějaký jiný spolehlivější zdroj informací, tak budu ráda.

78 ErickChiny ErickChiny | E-mail | Web | 23. února 2017 v 5:50 | Reagovat

wh0cd494305 <a href=http://cialis2017.us.com/>cialis canadian pharmacy</a>

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama