Na reklamy nereaguju, okamžitě je mažu a pisatele blokuju!

Normální nejsou

1. srpna 2010 v 8:13 | Kerria |  Na téma týdne
Je zajímavé, kolik lidí je schopné tvrdit, že homosexualita je normální. Normální je být rozvedený. Normální je mít maturitu. Normální je být na něco alergický. Být homosexuál rozhodně normální není!


Homosexuálové tvoří jen 3 nebo 4 procenta populace. To opravdu nesvědčí o normálnosti. Když je něco normální, tak je to běžné, nebo alespoň hodně časté. To homosexuálové opravdu nejsou. Homosexualita je tedy něco vyjímečného, ojedinělého.

Dnes už není homosexualita považovaná za nemoc, ani není trestná, jako tomu bývalo dříve. Homosexuálové tedy mohou jásat. Mají štěstí, že jejich (jak to říct?) odchylka nikoho neohrožuje, narozdíl od různých úchylek. V případě sexu homosexuálů je to na základě svobodného rozhodnutí obou (příp. i více) zúčastněných a obvykle ve věku, kdy to naše zákony již dovolují. V tom je rozdíl mezi jimi a např. pedofily, zoofily, nekrofily a jinými -fily.

Na rozdíl od homosexuálů tu mezi námi žije podobná menšina, která svá práva stále ještě nemá. Bohužel tato menšina se ani nemůže svých práv domáhat. V okamžiku přiznání se k této menšině vám totiž hrozí trestní stíhání. O čem je řeč? Přece o incestu. Ten stejně jako homosexuální styk nikoho neohrožuje, aktéři se k němu rozhodnou dobrovolně a svobodně a obvykle také již za zákonou věkovou hranicí. Přesto je incestní vztah stále ještě u nás diskriminován.

Pravda, v případě incestu se nedá mluvit o menšině. Ale láska si přece nevybírá. Tak proč nemůže bratr milovat sestru, otec dceru, matka syna? Proč je naše zákony trestají za to, že se mají rádi jinak než je obvyklé? Nakonec ani Bible proti incestu nic nemá, spíš by se dalo říct, že jej podporuje (Gen 19,30-38).

(k tématu týdne: Homosexualita)
 

12 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Lenča Lenča | E-mail | Web | 1. srpna 2010 v 8:21 | Reagovat

To snad nemyslíte vážně? Jak můžete srovnávat homosexualitu a incest?

2 ratuska ratuska | Web | 1. srpna 2010 v 8:28 | Reagovat

Kdo na světě může říct, co je normální...?

A co kdyby incest začali lidé považovat za normální, incestní páry by chtěly děti... a na světě by pobíhalo milióny blbečků. To zní trošku krutě, ale z genetického hlediska je incest dost nebezpečný kvůli různým chorobám a vývojovým poruchám...

Homosexualita možná není tak úplně normální, ale nevěřím tomu, že ještě nepřesáhla ona 4%. Docela by mě zajímaly nějaké statistiky :-).

3 kerria kerria | Web | 1. srpna 2010 v 9:08 | Reagovat

[1]: A proč bych nemohla? Uveďte mi někdo jediný rozumný důvod.

[2]: Myslím, že stěmi "miliony" to přeháníš. A vůbec, kdo ví, co se skrývá za současnými genetickými poruchami. Incest není až tak neobvyklý, spousta lidí se k němu anonymně přiznala, Každé tuším 4 dítě je kukačka... Nikdo si nemůžete být jistý, že sousedovic děti nejsou vaši sourozenci.

4 Euka Euka | Web | 1. srpna 2010 v 9:20 | Reagovat

[3]: fajn tady máš ten důvod: homosexualita je vrozené sexuální cítění, na kterém není NIC špatného a nikomu neubižuje a dokonce může pomáhat (co třeba až se povolí adopce dětí? bodou mít nový domov)
incest je pohlavní styk mezi blízkými příbuznými a je zakázán především z důvodu podobného genetické kódu - pokud by se narodilo dítě je dost možné že by bylo nějak postižené.

a co se týče té tvé "kukačky" se dělo především ve středověku, dnes se s tím setkáš MOŽNÁ na v pár maličkých vesničkách, kdy jsou všichni "tetičky" a "strýcové". Je to dobře? NE! podívej se na jejich prosěch ve škole popř. na pracovišti

5 Babe Babe | Web | 1. srpna 2010 v 9:25 | Reagovat

Řekni mi, co je podle tebe "normální" když ne láska.

6 -׊áďa×_ -׊áďa×_ | Web | 1. srpna 2010 v 9:34 | Reagovat

:/ Ják někdo může říct...Že homosexualita je nenormální?...Vždyť to jsou lidé stejně jako my ....Á soudit je jen kvůli tomu že jsou homosexuálové...To není normální!

7 kerria kerria | Web | 1. srpna 2010 v 9:42 | Reagovat

[4]: Komu a čím ubližuje incest, pokud je dobrovolný? Pokud jej budeme tolerovat, umožníme jim sňatky i adopci dětí, tak to taky bude pro spoustu lidí přínosem.

Ty kukačky jsou výsledkem nedávného regulerního statistického výzkumu. Prospěch ve škole s tím nemá mnoho společného, je to dáno především jinými prioritami v rodině.

8 kerria kerria | Web | 1. srpna 2010 v 9:43 | Reagovat

[6]: Promiň, ale tady nikdo homosexuály nesoudí, jen srovnává s jinými "menšinami"

9 metin2guabina metin2guabina | Web | 1. srpna 2010 v 10:04 | Reagovat

Hele,podle mne je to úplně normální,víš homosexuálove jsou taky lidé. :-?  :-| Z toho tvého článku je mi tak trochu :-!

10 metin2guabina metin2guabina | Web | 1. srpna 2010 v 10:04 | Reagovat

ale je to tvůj názor

11 Divergent Girl Divergent Girl | Web | 1. srpna 2010 v 10:27 | Reagovat

Souhlasím. Homosexualita není normální. Normálním se stává to, s čím souhlasí většina populace (v tomto ohledu možná ano), ale také co vystihuje většinu populace (4% nejsou většina). Aspoň podle mě.

12 ... ... | 1. srpna 2010 v 11:07 | Reagovat

Vlastně ani nevím, proč se k tomuhle článku chci vyjádřit. Řekněme, homosexuálové mi nevadí, jsou to lidi jako každý jiný a lásce prostě člověk neporučí. Já jsem se spíš přišla vyjádřit k poslednímu odstavci, protože s tebou souhlasím. Asi nejsem normální, ale mám takovou zvláštní úchylku vyhledávat věci na tématiku láska mezi sourozenci (holt knihy Virginie Andrewsové s mým mozkem udělaly svoje) a už několikrát mě napadla otázka "Proč?" Jistě jde o zdraví a morálnost, jenže co je potom důležitější, když se na člověka, kterého milujete, musíte celý život koukat jen za skleněnou zdí, protože to prostě není správné? Vždyť, jak už jsem se zmiňovala, lásce člověk neporučí. Nemám s tím sice vlastní zkušenosti, ale s takovými lidmi soucítím. Ale to je jen můj názor,tak mi klidně řekněte, že musím být padlá na hlavu, já to vím, ale budu si dál myslet svoje.

13 p. p. | Web | 1. srpna 2010 v 12:10 | Reagovat

Já jsem taky toho názoru, že normální to neni. Ale zároveň říkám, že by nemělo platit "Co je nenormální, je špatné.." Věnovala jsem tomu i něco u sebe na stránkách..
Incest.. Zajímavá myšlenka. Myslím, že to tady není povolené z jednoho prostého důvodu: je prokázáno, že když spolu splodí dítě takto blízce příbuzní, to dítě má nějakou degenaraci, mentální poruchu. Asi proto je to tak, jak to je.
Jinak se mi moc nezamlouvá, když někdo sex. orientaci, tedy heterosexualitu, homosexualitu potažmo bisexualitu srovnává se zoofilií a dalšími -filiemi.
Koncovka -sexualita hovoří o orientaci, zatímco koncovka -filie hovoří o úchylce. A každý, kdo trpí některou z těchto úchylek má zároveň nějakou orientaci.

14 kerria kerria | Web | 1. srpna 2010 v 13:17 | Reagovat

[13]: Pravidlem to není. Jen je větší pravděpodobnost, díky podobnému genetickému materiálu.
Úplně stejně je vyšší pravděpodobnost genetické či jiné poruchy plodu/dítěte v případě těhotenství v pozdějším věku ženy. Za rizikový bývá považován už 35 rok. Podle stejné logiky by se tedy všem ženám nad 35 let mělo oficiálně zakázat souložit.

15 Kira Seigi Kira Seigi | Web | 1. srpna 2010 v 15:20 | Reagovat

Víš co není normální? Mít takovýto názor a mít tak nízké IQ :)
To, že něco není časté, neznamená, že to není normální.

16 Kira Seigi Kira Seigi | Web | 1. srpna 2010 v 15:22 | Reagovat

[11]: Samozřejmě, když má většina populace radši psi než kočky, ten co má rád kočky je nenormální.
Opravdu inteligentní.

17 Kira Seigi Kira Seigi | Web | 1. srpna 2010 v 16:59 | Reagovat

PS: Velmi by mě zajímalo, co by jsi dělala, kdyby tvoje dítě bylo homosexuální.

18 femalerat femalerat | Web | 1. srpna 2010 v 17:26 | Reagovat

Líbí se mi tvůj názor, a nelíbí se i netolerance ostatních lidí. Sdílím to co si napsala o incestu.

19 stranger-girl stranger-girl | Web | 1. srpna 2010 v 17:36 | Reagovat

Každý má právo na svůj názor, tak nechápu, proč se do tebe začali hned všichni navážet.. Tohle je přesně ten důvod, proč jsem já k tomuto tématu svůj názor nenapsala. Jinak s článkem docela souhlasím. Normální to není.

20 kerria kerria | Web | 1. srpna 2010 v 17:45 | Reagovat

[17]: Budeš se divit, ale vůbec nic. Vysvětlila bych mu, že vyjímečnost nemusí být na škodu a že by se za ni nemělo stydět. 8-)

21 Lit Lit | Web | 1. srpna 2010 v 17:50 | Reagovat

Chci jen říci, že s tímto článkem naprosto souhlasím.

[5]: Ano, milovat, cítit lásku JE normální a běžné. Ale záleží na obkejtu oné touhy. V naší společnosti se holt jako normální bere v potaz milovat opačné pohlaví. Jak už bylo tedy neřečeno, milovat jedince stejného pohlaví normální není, to ale neznamená, že je to špatné.

[4]: A proč by incest nemohl pramenit ze stejného cítění a lásky jakou k sobě chovají homosexuálové??? Ano, stejně homosexuální páry nemohou mít SPOLU dítě, leč mohou se jej opatřit různými jinými způsoby, pak by nebylo přeci nic špatného na sourozeneckém páru, kdyby si uvědomil, že i jejich dítě musí být přivedeno na svět "jinak."

22 Monica Otmili Monica Otmili | 1. srpna 2010 v 18:58 | Reagovat

Ano, není to normální. Záleží, jak moc myslíme slovo NORMÁLNÍ. Já to nyní myslím jako normální=běžné. Pokud by to bylo běžné, byla by 50% populace homosexuální. Ofšem normální=neškodící, možné, dá se to tolerovat. V tomto případě to normální je. Nesouhlasím s názorem, že ženám 35+ by mělo být zakázané souložit. Co třeba žena, co nezažila tak dobrý vztah a nyní konečně ano a s mužem by chtěla dítě? Nebo pokud se při souloži použije kondom? (Chápu, že to mnoho lidí právě nedělá...)

23 Kira Seigi Kira Seigi | Web | 1. srpna 2010 v 19:05 | Reagovat

[20]: Tak to jsem ráda, že nejsi jeden z těch rodičů co by je poslalo léčit.

24 Tiska Tiska | Web | 1. srpna 2010 v 21:40 | Reagovat

:D  :D Oj, co já se na těch blozích nedočtu. S tvým pohledem na věc nelze než souhlasit (nebo alespoň nad ním popřemýšlet). Když budu slovíčkařit, tak normální je určitě ve  významu běžný a průměrný. Z hlediska toho, jak a proč nás příroda stvořila se homosexualita taky nedá zařadit mezi normální. My v pedagogice jsme se učili, že spadá pod sexuální úchylky, které jsou dnes tolerované. Myslete si co chcete - úchylka to jednoznačně je, protože normální je být heterosexuální (jen tak lze plnit biologické funkce, různé další obcházení - umělé oplodnění nebo adopce - už jsou jen naše lidské výplody). Kdesi jsem četla názor, že i jiná zvířata občas "obskočí" stejné pohlaví - v tom případě je to taky odchylka od normálu.

Nikdo jistě neříká, že je na homosexualitě něco špatného, ani já to nechci tvrdit. Jen to prostě normální není. Z hlediska biologicekého :-) Láska je láska a ta může vzniknout takřka mezi kýmkoliv a kýmkoliv s čímkoliv.

25 Elizabethka Elizabethka | Web | 1. srpna 2010 v 21:44 | Reagovat

Súhlasím s článkom okrem posledného riadku. To, čo si napísala...že Biblia podporuje incest v uvedenej časti nie je pravda a mňa ako veriacu to pohoršilo.
Uvedená kapitola z Biblie má aj názov a to hriech Lotových dcér. Hriech v Biblii je symbolom zla, zatratenia a v uvedenej kapitole sa aj píše, že dcéry otca opili a on ani nevedel, kto s ním je. Takže skôr ako napíšeš niečo takéto prečítaj si to pozornejšie alebo viac, príp. poznámky v Svätom Písme pod čiarou...tam je to rozpísané práve pre ľudí, ktorý nečítajú napríklad celú knihu Genezis, ale iba niektoré jej časti:)

26 Malkiel Heterokláda Malkiel Heterokláda | 1. srpna 2010 v 21:48 | Reagovat

kerria: Tak to jsi pěkně ťala do živého. No vida, jak jsou ti lidé, kteří se dožadují tolerance najednou netolerantní. Někomu ano, někomu ne. Mnozí tady žvaní o degeneraci a podobně, ale nejsou ochotni ani na vteřinu uvažovat o tom, že se můžou milovat třeba bratr se sestrou a aby náhodou nezplodili geneticky poškozené dítě, tak si dítě adoptují, nebo můžou použít umělé oplodnění spermatem anonymního dárce. V takovém případě nevidím na incestu nic špatného.

27 Elizabethka Elizabethka | Web | 1. srpna 2010 v 22:08 | Reagovat

NO a teraz k homosexualite. Na začiatok musím zdôrazniť, že homosexuálov rešpektujem (nech sú nimi z akéjkoľvek príčiny).
Tvoj článok sa mi veľmi páčil, pretože v dnešnej dobe má človek sklon veriť všetkému, čo počuje v médiach. Vidno, že ty nad tým aj premýšľaš, nie iba prikyvuješ na to, čo ľudia hovoria. To, čo sa hovorí laickej verjenosti je iba to, že homosexuáli sú citlivejší, vyznačujú sa umeleckými schopnosťami a všeobecne sú výnimoční v dobrom slova zmysle. Málokedy však počuť o tom, čo zaznieva u odborníkov...to, že hlavne vďaka homosexuálom sa šíri AIDS, že cca 80% pedofilov je homosexuálov, väčšina úchyliek ako je sadomasochizmus a podobne je práve medzi homosexuálnymi pármi, že drtivá väčšina je promiskuitná a za život vystrieda aj viac ako desať sexuálnych partnerov atď. Ďalej NIKDY NIKTO NEDOKÁZAL, ŽE HOMOSEXUALITA JE VRODENÁ! Skôr sa v učebniciach medicíny a iných odoborných knihách stretnete s označením psychická porucha, ktorá je zavinená napríklad tým, že mama chcela mať dcéru a syna vychovávala ako dievča, v detstve ho obliekala do detských šiat, prípadne dieťa má zlý vzťah s jedným z rodičov. Sú aj prípady, keď niekto prežil také sklamanie s partnerom, že sa ako sa dnes bežne dočítame v časopise rozhodol "preplávať na druhý breh"- akonkrétne takýto prípad je podľa mňa vhodný na psychiatru a nie na adopciu detí. Sú však aj prípady, keď to človek jednoducho cíti (neovplyvnený prostredím, vzťahmi či výchovou)- to sú podľa mňa homosexuáli...a tých je asi aj menej ako tri percentá. OKrem toho sú známe ja prípady, keď sa homosexuál stal heterosexuálom, pretože jedinou príčinou jeho "orientácie" bolo neodpustenie voči tomu ako ho rodičia vychovávali...iba preto mal odpor k ženám- a to bežne liečia psychiatri. Tým nechcem povedať, že by sa mali dať liečiť...len podporujem tú teóriu, že je menej homosexuálov, ktorí sú takto orientovaní bez vplyvu okolia či výchovy. Dokonca sú aj homosexuáli, ktorí sú nimi len preto, že chcú byť iní (s takým prípadom som sa naozaj stretla!).
Ak byv šak toto niekto povedal nahlas v 21.storočí v hocijakej demokratickej a pokrokovej krajine, už diskriminuje a pritom by iba hovoril fakty. Preto predpokladám, že ma tu nejaký nadšenec homolobby obviní z nízkeho iq aj ked je možné, že mám viac homosexuálnych priateľov ako on a že som si na tému homosexualita niekoľko publikácii prečítala...

P.S. Zamyslel sa už niekto nad tým, čo vyrastie z detí, pre ktorých vzorový model vzťahu bude vzťah žena+žena, resp. muž+muž? Lebo je dosť možné, že za pár desiatok rokov vyjde štatistika, že práve 4% adoptívnych detí homosexuálov sú heterosexuáli;)

28 kerria kerria | Web | 1. srpna 2010 v 22:41 | Reagovat

[25]: Elizabethko, na rozdíl od většiny křesťanů, já Bibli četla úplně celou, vč. předmluvy. Ani v Kralické, ani v Ekumenickém vydání není v souvislosti s činem Lotových dcer užito slovo hřích ani jiné podobné, z něhož by se dalo usoudit, že se jedná o čin zavržení- či zatraceníhodný. Naopak poslední verš toho příběhu spíš ukazuje, že je to něco obdivuhodného, protože z těch dívek vzešly nové velké rody židovského národa.
Ani jedna z mých Biblí nemá žádné poznámky pod čarou. Kdyby je tam Bůh chtěl, tak by to bylo přímo v textu a ne dodatečně dopisované, nemyslíš?

29 Elizabethka Elizabethka | Web | 1. srpna 2010 v 23:54 | Reagovat

[28]:Ja osobne mám práve pred sebou celé Sväté Písmo (Spolok svätého Vojtecha, Trnava 2007) a tam sú poznámky pod čiarou všade. oSbne som sa vlastne nestretla ešte s vydaním bez tých poznámok. Vydáva sa tak rpeto, že veľa ľudí nerozumie metaforám a iným preneseným významom...preto je súčasťou omše aj kázeň, v ktorej kňaz vysvetľuje Písmo. a konkrétne v u nás najplnšom dostupnom vydaní je k tejto kapitole vysvetlivka (citujem len časť): "Jeho dve dcéry si myslia, že sa pre chudobu nebudú môcť ani vydať. Túžia však mať deti (...)Lotove dcéry sa narodili v Sodome, žili v Sodome, tak možno predpokladať, že u ich mravné zákony, zdá sa, veľmi neplatili. (...) Táto rozprava je dokladom hrozných následkov dedičného hriechu a ukazuje, čoho je človek schopný, keď nemá na mysli príkazy Božie. Ani Lot nie je bez viny, avšak jeho zodpovednosť umenšujejeho opilosť."
A som rada, že sú tam te vysvetlivky, pretože mnohokrát nerozumiem napríklad štýlu reči tej doby, rpípadne zvykom vtedajších ľudí a aj niektorým podobnestvám v Novom Zákone.
P.S. Pozri si Gn, 20,1-7
Tam sám Boh hovorí Abimelechovi, že on sám ho uchránil pred súložou so sestrou, aby nezhrešil proti nemu. Čo je pre mňa jasný dôkaz, že to Biblia nepodporuje:)

30 Saša Saša | Web | 2. srpna 2010 v 1:06 | Reagovat

Ještě aby Bible měla něco proto incestu, to by si totiž protiřečila, protože jak jinak se mohli rozmnožit děti Adama a Evy?? xD

31 Arcana Arcana | Web | 2. srpna 2010 v 1:45 | Reagovat

Co je normální určuje většinová společnost.
Abych se taky přidala, sourozenci nic, ale incest mezi rodičem a dítětem se mi nepozdává. Jak? Proč? A jak se to stane, že se rodič zamiluje do svého dítěte když už? Zajímavé  :)
Také -filie. Zoofilie se mi nějak staví vedle homosexuality, nekrofiliie je zvláštní, chtěla bych o ní vědět něco víc a pedofilie se mi nelíbí (stále mám v hlavě jen všechny ty filmy a knihy o brutálním znásilňování, zabíjení atd.). Takže bych si taky chtěla přečíst něco víc.
Bohužel téměř nemám šanci, protože tito lidé dobrovolně asi nikdy nevyjdou na světlo. Bludný kruh.

[30]: Bible je plná rozporů. Nebo mi to prosím někdo vysvětlete - protože z kusých poznámek se v ní píše, že měli syny Kaina a Abela a jinde že jich měli snad 40. Jestli 40 museli mít mezi sebou incest a jestli jen dva syny, museli ti spát s Evou, se svou matkou. Tak jak?

Ps pro homosexuály: Nerozesmívá vás spíš občas ta nesnášenlivost? Blbý čtyřlístek je jen genetická chyba.

32 Arcana Arcana | Web | 2. srpna 2010 v 1:47 | Reagovat

[31]: Z kusých poznámek které jsem všude možně zaslechla. Eva a Adam měli buď dva syny nebo 40 dětí. Tak to myslím  :)

33 Elizabethka Elizabethka | Web | 2. srpna 2010 v 13:31 | Reagovat

[31]: Stvorenie sveta a ľudí v Biblii je jedna veľká metafora. Kresťanstvo súhlasí s evolučnou tóriou. Je jasné, že svet nebol stvorený za 5 dní a na 6. nestvoril človeka Homo sapiens sapiens. Je to prenesené na milióny rokov. Ide tam o to, že všeto, čo na svete vzniklo a vytváralo sa (vesmiír, Zem, rastliny, živočíchy) pochádza od Boha a od neho všetko závisí.

34 Stormy Stormy | Web | 3. srpna 2010 v 3:08 | Reagovat

Niekde som čítala, že homosexualita vlastne ani neexistuje, je to len pocit, že človek túži po niečom inom odlišnom a preto robí veci proti prírode. V prírode je predsa jasné, že sa má milovať muž so ženou. Ono, každý má svoj názor, ja proti homosexuálom nemám nič, ale je to jej názor, a každý má naň právo: je demokracia, zabudli ste snáď? Právo slobodného názoru. Tak ako môže žena milovať ženu a muž muža, tak môže mať toto dievča vlastní názor. A veľa, veľa ľudí má odpor k takýmto párom, i keď sa možno neozvú.

35 Ayame-chan Ayame-chan | Web | 3. srpna 2010 v 12:13 | Reagovat

No svata pravda...

36 Great Mhery Great Mhery | Web | 5. srpna 2010 v 7:26 | Reagovat

Já homosexuály toleruji, ale nepodporuji je stylem, že bych "žrala" gaye.
Ale k incestu - možná tak mají vznikat blbé děti. Jenže blbé děti vznikají často mnohem rychleji a více - jak říká film Absurdistán - blbí lidé plodí víc dětí. Vím co říkám - znám jednu rodinu, přičemž mají čtyři děti, dvě do školy nechodí, nejstarší je na zvláštní a ten druhý s problémy zvládá základní. Takže si myslím, že blbost vzniká i jinak, než incestem...

37 Arcana Arcana | Web | 5. srpna 2010 v 22:17 | Reagovat

[33]: Díky za objasnění   :)

38 Keiko-chan Keiko-chan | Web | 7. srpna 2010 v 19:39 | Reagovat

1)Podle některých studií to nejsou 4 procenta, ale deset procent. Inu, v bibli jsou někdy různá zvěrstva, a to jsem četla jen verzi pro děti *ale to je od tématu* Ne, neříkám, že incest je zvěrstvo, láska si nevybírá, ale společnost to nepřijímá, protože je určitým působem nebezpečný*chudáci znetvořené děti* Třeba kamarádka měla takhle zdegenerovanou kočičku. Je to každopádně velmi kontroverzní téma. A homosexuálové jsou naprosto normální. Peace.

39 infant infant | E-mail | Web | 12. srpna 2010 v 3:15 | Reagovat

Homosexualita není normální. Ale jednou pro vždy říkám - nechte je ať si p*cají koho chtějí! Co je vám do toho?

[29]:Bibli je naprosto znytečné číst, jelikož veškeré náboženství jest snůškou hovadin, které se nabalili na vědu známou jako astrologie. Klidně mě pranýřujte, já vím o čem mluvím. Ježíš, Krišna, Ra a další bohové - ti všichni vzešli z panny, umřeli na kříži a po 3 dnech byli vzkříšeni. Všechna nábožensství od sebe opisují.

40 Katashi Katashi | 14. února 2011 v 18:27 | Reagovat

řekněme, že incest je neobvyklý. Nenormální ? A znamená slovo nenormální - špatný?
Nepřipadá mi... Ne vše co se odchyluje od "normálu" je špatné...
No, a co je podle vás normální?

41 black-souls black-souls | E-mail | Web | 6. března 2011 v 21:13 | Reagovat

Tak tohle nemyslíš vážně, že ne? Z toho článku mi je vážně :-! !
A co mi povíš třeba k tomu, že jsem bisexuálka? To taky není normální co?
Bane bože, uvědom se..
Ale je to vůj názor, podle mě, tohle srovnat ze zofilii a podobnýma úchylkama, je pro lidi jako já a homosexuály, více než urážka..
A k incestu se vyjadřovat radši nebudu..

42 Kerria Kerria | Web | 6. března 2011 v 22:03 | Reagovat

[41]: Ono by to možná chtělo naučit se lépe číst a hlavně vnímat obsah sdělovaného textu.
Když napíšu, že nejsou normální, ještě neznamená, že je považuju za nějak špatné. Homosexualita je něco vyjímečného, ojedinělého, což znamená, že se vymykají normálu. Navíc se domnívám, že z kontextu je to jasně patrné. A ano, to samé platí i o bisexuálech, není to normální, je to něco výjimečného.
Také nechápu, proč tě uráží odstavec, ve kterém říkám, že homosexuální odchylka je neškodná, narozdíl od úchyláků. Ty s tím snad nesouhlasíš, nebo co?
K incestu se klidně také vyjádři, jsem zvědavá, jaké další moudro z tebe vypadne. ;-)

43 punerank punerank | 6. března 2011 v 23:03 | Reagovat

Je to kapku od věci, ale tady vidíš, jak vnímáme slova divně - zkresleně a spíš negativně.
Někdo pak slyší v poznatku, že něco není normální - odsuzování...
Já mám zas na blogu rubriku Děkuji pěkně a pár lidí se mě ptalo, jestli to myslím ironicky:))) No to jim teda pěkně děkuju...:)

44 Sidrach Sidrach | E-mail | 29. září 2011 v 19:56 | Reagovat

Ahoj Kerrio
Napsala jsi: „Nakonec ani Bible proti incestu nic nemá, spíš by se dalo říct, že jej podporuje (Gen 19,30-38).“
Nemá? Bible když líčí události, nevyjadřuje se k nim ihned, ale konstatuje danou situaci, teprve až dále se může dovědět a dočíst, zda takové jednání bylo správné. Nemá tedy Bible nic proti incestu? Z verše, který jsi citovala nelze nic usoudit, je to pouhé konstatování. Co však ale říká doopravdy Bible o incestu? Ve 3. Mojžíšově 20:17 je psáno: „Kdyby si muž vzal svou sestru, dceru svého otce nebo své matky, viděl by její nahotu a ona by viděla jeho nahotu, je to potupa, budou vyobcováni před zraky synů svého lidu.“ Zde varuje už jenom ohledně nahoty, co teprve o incestu.
Ještě téměř celá 18. kapitola se zabývá varováním před incestem, např. 12. verš : “Neodkryješ nahotu sestry svého otce. Je to blízká příbuznost tvého otce. Neodkryješ nahotu sestry své matky atd. atd.“

Tvrzení, že bible souhlasí s incestem je naprosto mylné a zavádějící.

45 HanisShka HanisShka | Web | 2. července 2012 v 17:26 | Reagovat

Takže když otec znásilnil svou vlastní dceru a z ní se pak stala homosexuálka, protože se jí muži díky jejímu otci hnusili... to taky není normální??

Takový lidi, jako jsi ty, bych nejradši nakopala do prdele. Doufám, že ti ho tam někdo hodně tvrdě narve a ty pak k mužům budeš mít takový odpor, že se z toho zcvokneš.. vážně bych ti to přála, ty krávo

Promiň, že jsem takhle sprostá, ale tenhle článek mě tak vykolejil, že to snad není ani možný. Takže ty incest schvaluješ a homosexualitu ne? 1. jak to vůbec můžeš srovnávat?
2. Bible nesouhlasí s ničím takovým... jen vyjadřuje opravdovou lásku mezi blízkými a rodinnými členy...
3. tobě by se líbilo milovat se se svým otcem? Ale očividně, pokud to podporuješ, zdá se, že něco ve svém životě, co se týče incestu, určitě máš zažité... tak to teda hodně štěstí...

46 HanisShka HanisShka | Web | 2. července 2012 v 17:27 | Reagovat

* K tomu prvnímu odstavci, oprava posledního dovětku: Ta 1. část je podle tebe normální?!

47 Kerria Kerria | Web | 2. července 2012 v 18:25 | Reagovat

[45]: HanisShko, ty zřejmě také nejsi normální. Pokud tě však znásilnil vlastní otec, pak docela chápu tvůj útok. V tomto případě není ani jedno normální (ani znásilnění ani homosexualita). Homosexualita je vrozená, nikoliv získaná na základě špatné zkušenosti!

Můj článek nijak neodsuzuje homosexualitu, ať už k ní dotyčný má jakýkoliv důvod. Pouze jsem poukázala na to, že z hlediska většinové společnosti není a nikdy nebude normální. Normální je to, co dělá většina. Všechno ostatní se vymyká normálu. Což však neznamená, že je to špatné apod.

Ad incest: Co je podle tebe na něm špatného? A prosím, nezaměňuj dobrovolný incest se znásilněním či zneužitím. Bible ho skutečně svým způsobem schvaluje. Znáš příběh o Lotovi a jeho dcerách? Končí tím, že Lotovi synové počatí s jeho dcerami se stali praotci 2 významných židovských rodů. Nic o zatracení, odsouzení apod. jak se nám snaží namluvit katolická církev.

48 draconis draconis | Web | 8. září 2012 v 14:40 | Reagovat

S článkem souhlasím, ale docela mě zarazilo, kolik je u nás negramotných čtenářů - normální = běžný << i dítě na základce (já) to ví...HanisShko: Podle tebe je běžné, že otec znásilní vlastní dceru? Někdo z vás dvou JE kráva, ale Kerria to není ;-).

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama